ارزش اپل برابر با مجموع مایکروسافت و گوگل

    محمدرضا کرمی ۱۳۹۰/۱۱/۲۲

 

با قوت گرفتن خبر  ارایه آی پد 3 طی چند هفته آینده،سهام اپل با رشد صعودی جدیدی مواجه شده و همین سبب شده تا ارزش این شرکت هم اکنون به ۴۵۹.۸ میلیارد دلار برسد. به همین خاطر نیویورک تایمز در بخش اقتصادی اش مقایسه جالبی انجام داده است: ارزش اپل هم اکنون از مجموع مایکروسافت و گوگل روی هم بیش تر است. اما این فقط یکی از مقایسه‌ها است. بهتر است بقیه مقایسه‌های نیویورک تایمز را هم ببینید:

- با ارزش ۴۶۰ میلیارد دلار، اپل هم اکنون از مجموع گوگل، Goldman Sachs، جنرال موتور، فورد، استار باکس و هواپیما سازی بویینگ روی هم ارزش بیشتری دارد.

- اپل در حال حاضر تقریبا دو برابر مایکروسافت (که حدود ۲۵۸ میلیارد دلار ارزش دارد) می‌ارزد و آن را با گوگل ۱۹۸ میلیاردی هم مقایسه کنید.

- این شرکت همچنین تقریبا دو برابر جنرال الکتریک ۲۰۲ میلیاردی و IBM که ۲۲۴ میلیارد است و وال-مارت که ۲۱۲ میلیارد است ارزش دارد.

البته باید ببینیم این شرکت در سال‌های آینده چگونه عمل می‌کند. چرا که مایکروسافت و گوگل با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن هستند. گوگل با اندروید و مایکروسافت با ویندوز 8 و ویندوز فون برنامه‌های زیادی برای تصاحب بازار دارند.

منبع : Gizmodo

5 4 3 2 1
 
 

۱ نظر



Pharme159       01 01 1393 - 11:34
Hello! fdkkcbk interesting fdkkcbk site! I'm really like it! Very, very fdkkcbk good!

ارسال نظر

  


تمامي حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به نويسندگان آي تي ياب مي باشد و هرگونه کپي برداري و استفاده از آن تنها با ذکر منبع مجاز مي باشد
ITyab